Кожна компанія, незалежно від своїх масштабів та напрямки діяльності, має певні матеріальні активи. Як приклад можна навести меблі, комп'ютерну техніку, торгове обладнання тощо. За більш солідними підприємствами закріплені транспортні засоби, спецтехніка, нерухомості, виробничі лінії та багато іншого. І кожна компанія тією чи іншою мірою витрачається на придбання нових активів, списує старі, проводить ремонт та амортизацію вже існуючих. Зрозуміло, всі ці дії мають бути враховані, оскільки витрати на активи знижують рентабельність компанії, та її прибуток у тому місяці, у якому вони були здійснені.
Коли йдеться про великі компанії, у яких списки матеріальних активів нараховують тисячі, а то й десятки тисяч одиниць різноманітних предметів, вести облік виключно за допомогою людських ресурсів неможливо. Одна людина просто фізично не зможе тримати все під своїм контролем, а створювати для цієї мети спеціальний відділ не кожному під силу, адже це несе у себе додаткові витрати у вигляді нової матеріальної бази, заробітної плати, податків. Вирішити цю проблему можна за допомогою спеціального модуля управління активами, який вбудований у програмне забезпечення VcV Soft®.
Про компонент Активи
До питання створення даного модуля, як і будь-якого іншого, наша команда підійшла фундаментально, вивчивши всебічно проблему обліку та управління активами, як невеликих компаній, і великих корпорацій. Це дозволило впровадити у програмне забезпечення велику кількість функцій, кожна з яких тією чи іншою мірою буде корисною при роботі з активами.
Відтепер, завдяки даному компоненту, що є у VcV Soft®, не потрібно вести журнали, зберігати протягом багатьох років накладні, залучати десятки фахівців з метою контролю за питаннями списання, ремонту, придбання чи поліпшення активів. Тепер ці та супутні завдання можна вирішувати за допомогою запропонованого вашій увазі програмного забезпечення, використовуючи при цьому мінімум людських ресурсів.
Можливості компонента Активи
Визначте рівень управлінського обліку у Вашій компанії
Пройдіть короткий тест, дізнайтесь про свої проблемні місця!
FAQ
Управлінський облік необхідний компаніям будь-якого розміру. т.к. бізнес будь-якого рівня включає цикл Шухарта-Демінга (рис)
Це модель безперервного покращення процесів у компанії, вона складається з:
Чим раніше власник замислиться про управління, яке неможливе без якісного обліку, тим у копанні більше шансів на розвиток та зростання.
Якщо у Вас невелика компанія і Ви пам'ятаєте поточні замовлення, то при розвитку компанії та при збільшенні замовлень Ви зіткнетеся з наступним:
Оскільки бухгалтерський облік – за своєю суттю, це відображення господарських операцій, тобто того, що вже відбулося! Це завдання управлінського обліку підготувати ґрунт для майбутньої господарської операції. Іншими словами - управлінський облік це насамперед не так облікова система, скільки інструментарій для планування діяльності підприємства та порівняльного аналізу його результатів (план/факт). Для цього електронні документи повторюють технологічну послідовність операцій, так званий бізнес-процес, в результаті якого створюється продукція або послуга компанії. Отже, його основне завдання не стільки сам собою облік, скільки впорядкування дій співробітників, спрямоване на отримання результату найбільш оптимальним способом.
При впровадженні облікових систем у наших замовників ми часто стикаємося з однією дуже поширеною помилкою - коли власник підприємства доручає бухгалтеру вести не лише бухгалтерський, а й управлінський облік. При такому підході бухгалтер в управлінні застосовує той же принцип - враховує те, що вже відбулося. В результаті підприємство отримує просто подвійну бухгалтерію, а вся робота з планування, оцінки рентабельності, організації виробничого процесу, контролю його просування та оцінки отриманого результату залишається на офісних працівниках. Найсумніше в цій ситуації те, що ні бухгалтерія, ні офісний персонал не можуть повноцінно використати результати праці один одного, а найчастіше про деякі з них вони навіть не підозрюють. Понад те, кожен працівник самостійно підбирає собі інструменти, зокрема програми, на вирішення своїх завдань. В результаті керованість підприємством з боку його власників знижується, а кількість незамінних працівників зростає. Тому хороша управлінська система повинна мати не тільки якісний функціонал, для всіх бізнес-процесів, але й бути частиною політики підприємства на шляху до досягнення своїх стратегічних цілей.
У вас залишилися питання та потрібна консультація?
Головний спеціаліст відділу впровадження:
Ксенія Пономаренко
+38 (068) 312 81 14