У сучасному світі дуже складно знайти ділову нішу, у якій конкуренція була відсутня чи була б на досить слабкому рівні. Як правило, все навпаки – у будь-якій сфері бізнесу конкуренція висока, а кількість пропозицій перевищує попит. Тому, щоб утриматися на плаву, важливо зацікавити потенційного клієнта можливістю співпраці за першого ділового контакту. Програмний компонент CRM, що входить до комплексу VcV Soft®, легко вирішить це та багато інших завдань, полегшивши взаємодію з клієнтом на всіх етапах співпраці.
Про компонент CRM
CRM або система управління продажами – це один із основних компонентів нашого програмного забезпечення. Його використання дозволяє вирішувати велику кількість актуальних завдань, заощаджуючи при цьому чимало часу.
Ще до початку співпраці з клієнтом CRM буде корисним, як ніколи, оскільки він забезпечить максимально точний попередній розрахунок вартості, Розрахунок відбуватиметься в автоматичному режимі і не вимагатиме багато часу, що дозволить досить швидко сформулювати потенційному клієнту конкретну пропозицію, у цифрах, не змушуючи її чекати.
Попередній розрахунок вартості проекту – основна, але не єдина функція програмного модуля. З його допомогою ви зможете складати ефективний графік зустрічей із клієнтами та партнерами; контролювати результативність реклами; відстежувати стадії співробітництва та багато іншого.
Важливо підкреслити, що кожна дія в CRM, починаючи з попереднього розрахунку і закінчуючи укладенням угоди, здійснюється виключно можливостями модуля без використання стороннього програмного забезпечення.
Можливості компонента CRM
Відео огляди можливостей CRM
Визначте рівень управлінського обліку у Вашій компанії
Пройдіть короткий тест, дізнайтесь про свої проблемні місця!
FAQ
Управлінський облік необхідний компаніям будь-якого розміру. т.к. бізнес будь-якого рівня включає цикл Шухарта-Демінга (рис)
Це модель безперервного покращення процесів у компанії, вона складається з:
Чим раніше власник замислиться про управління, яке неможливе без якісного обліку, тим у копанні більше шансів на розвиток та зростання.
Якщо у Вас невелика компанія і Ви пам'ятаєте поточні замовлення, то при розвитку компанії та при збільшенні замовлень Ви зіткнетеся з наступним:
Оскільки бухгалтерський облік – за своєю суттю, це відображення господарських операцій, тобто того, що вже відбулося! Це завдання управлінського обліку підготувати ґрунт для майбутньої господарської операції. Іншими словами - управлінський облік це насамперед не так облікова система, скільки інструментарій для планування діяльності підприємства та порівняльного аналізу його результатів (план/факт). Для цього електронні документи повторюють технологічну послідовність операцій, так званий бізнес-процес, в результаті якого створюється продукція або послуга компанії. Отже, його основне завдання не стільки сам собою облік, скільки впорядкування дій співробітників, спрямоване на отримання результату найбільш оптимальним способом.
При впровадженні облікових систем у наших замовників ми часто стикаємося з однією дуже поширеною помилкою - коли власник підприємства доручає бухгалтеру вести не лише бухгалтерський, а й управлінський облік. При такому підході бухгалтер в управлінні застосовує той же принцип - враховує те, що вже відбулося. В результаті підприємство отримує просто подвійну бухгалтерію, а вся робота з планування, оцінки рентабельності, організації виробничого процесу, контролю його просування та оцінки отриманого результату залишається на офісних працівниках. Найсумніше в цій ситуації те, що ні бухгалтерія, ні офісний персонал не можуть повноцінно використати результати праці один одного, а найчастіше про деякі з них вони навіть не підозрюють. Понад те, кожен працівник самостійно підбирає собі інструменти, зокрема програми, на вирішення своїх завдань. В результаті керованість підприємством з боку його власників знижується, а кількість незамінних працівників зростає. Тому хороша управлінська система повинна мати не тільки якісний функціонал, для всіх бізнес-процесів, але й бути частиною політики підприємства на шляху до досягнення своїх стратегічних цілей.
У вас залишилися питання та потрібна консультація?
Головний спеціаліст відділу впровадження:
Ксенія Пономаренко
+38 (068) 312 81 14