Телефонія
CRM
Виробництво
Персонал
Склад
Активи
Проекти
Фінанси

Фінанси

VCV Soft Finance

Фінанси

Ефективне управління фінансами від VcVSoft

Каса та рахунки будь-якого підприємства, незалежно від сфери діяльності та масштабів, вимагають жорсткого контролю та обліку, адже через них проходять фінансові операції різних типів і у великій кількості. Розрахунок з постачальниками, оплата послуг або товарів клієнтами, виплата заробітної плати, премій, штрафів, розподіл коштів між проектами та багато іншого. Тримати під контролем такий масив інформації, не допускаючи при цьому помилок у розрахунках, людина просто не має змоги. Тому у питанні контролю та обліку фінансів не обійтися без надійного програмного забезпечення.

Чудово розуміючи цей факт, наша команда, яка створила програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів VcV Soft®, реалізувала в ньому модуль управління фінансами. Він суттєво полегшить питання контролю грошових коштів, дозволить уникнути помилок та неточностей, а також розширить можливості управління фінансами за допомогою великої кількості інструментів.

Arow down

Про компонент Фінанси

Модуль управління фінансами, що є у програмному забезпеченні VcV Soft®, продуманий до дрібниць, завдяки тому, що це питання було всебічно вивчено нашою командою. Фінансові планування, які можна здійснювати з його допомогою, можуть бути як короткострокові, і довгострокові.

До останніх відносяться облік надходжень від довгострокових договорів та отримання відсотків від депозитних рахунків. Щодо короткострокових, то тут йдеться про облік платежів, а також систему контролю витрат, в основу якої закладено затвердження транзакцій керівництвом компанії.

Абсолютно будь-яка фінансова транзакція, чи то видаткова чи прибуткова, може контролюватись та враховуватися за допомогою компонента управління фінансами.

Arow down

Можливості компонента Фінанси

Повна звітність

Під вашим контролем будуть транзакції як заплановані, так і непередбачені, фінансові результати діяльності, поточний баланс.

Прогнозування транзакцій

Функція, що дозволяє враховувати як очікувані витрати, а й очікувані надходження.

Депозити та кредити

Контролює депозитні та кредитні рахунки, закріплені за підприємством.

Управління засобами

Проведення регулярних та короткочасних платежів, виплата премій, заборгованостей, зарплати.

Розрахунки з контрагентами

Повний контроль грошових операцій між підприємством та контрагентами з урахуванням коливань курсів.

Система затвердження платежів

Виключає можливість проведення транзакції без затвердження керівництва компанії.

Визначте рівень управлінського обліку у Вашій компанії

Пройдіть короткий тест, дізнайтесь про свої проблемні місця!

FAQ

Управлінський облік необхідний компаніям будь-якого розміру. т.к. бізнес будь-якого рівня включає цикл Шухарта-Демінга (рис)

Це модель безперервного покращення процесів у компанії, вона складається з:

  • Планування діяльності
  • Виконання робіт
  • Аналіз діяльності та виконаних робіт (збір інформації з відхилень)
  • Прийняття змін та коригування причин відхилень для більш успішного наступного планування

Чим раніше власник замислиться про управління, яке неможливе без якісного обліку, тим у копанні більше шансів на розвиток та зростання.

Якщо у Вас невелика компанія і Ви пам'ятаєте поточні замовлення, то при розвитку компанії та при збільшенні замовлень Ви зіткнетеся з наступним:

  • з кожним новим замовленням буде складніше утримувати всю інформацію у голові
  • Зі збільшенням кількості співробітників буде складніше їх контролювати, і згодом аналізувати діяльність компанії.
  • не маючи налагодженого обліку, стає неможливим делегувати якусь виділену функцію новому співробітнику, і в результаті співробітник починає робити все те саме, що і керівник і доходить до того, що співробітники дублюють один одного (повторно надсилаю одні й ті ж замовлення постачальникам, резервують товари під одного й того клієнта, як наслідок це веде до того, що весь товар у резерві, на складі ні чого немає і знову відправляються замовлення постачальникам...)
  • Керівник намагається добитися якоїсь звітності від співробітників, при цьому кожен з них веде записи у своєму блокноті, Excel, на папірці... І для отримання хоч якихось результатів потрібно витратити не один день часу, щоб зібрати в купу все блокноти та Excel співробітників

Оскільки бухгалтерський облік – за своєю суттю, це відображення господарських операцій, тобто того, що вже відбулося! Це завдання управлінського обліку підготувати ґрунт для майбутньої господарської операції. Іншими словами - управлінський облік це насамперед не так облікова система, скільки інструментарій для планування діяльності підприємства та порівняльного аналізу його результатів (план/факт). Для цього електронні документи повторюють технологічну послідовність операцій, так званий бізнес-процес, в результаті якого створюється продукція або послуга компанії. Отже, його основне завдання не стільки сам собою облік, скільки впорядкування дій співробітників, спрямоване на отримання результату найбільш оптимальним способом.

При впровадженні облікових систем у наших замовників ми часто стикаємося з однією дуже поширеною помилкою - коли власник підприємства доручає бухгалтеру вести не лише бухгалтерський, а й управлінський облік. При такому підході бухгалтер в управлінні застосовує той же принцип - враховує те, що вже відбулося. В результаті підприємство отримує просто подвійну бухгалтерію, а вся робота з планування, оцінки рентабельності, організації виробничого процесу, контролю його просування та оцінки отриманого результату залишається на офісних працівниках. Найсумніше в цій ситуації те, що ні бухгалтерія, ні офісний персонал не можуть повноцінно використати результати праці один одного, а найчастіше про деякі з них вони навіть не підозрюють. Понад те, кожен працівник самостійно підбирає собі інструменти, зокрема програми, на вирішення своїх завдань. В результаті керованість підприємством з боку його власників знижується, а кількість незамінних працівників зростає. Тому хороша управлінська система повинна мати не тільки якісний функціонал, для всіх бізнес-процесів, але й бути частиною політики підприємства на шляху до досягнення своїх стратегічних цілей.

У вас залишилися питання та потрібна консультація?

Телефонуйте!  Обговоримо усі питання
VCV Soft expert

Головний спеціаліст відділу впровадження:

Ксенія Пономаренко

phone   +38 (068) 312 81 14